05 February 2011

Berfoya- foya

Menghabiskan masa dan duet memanglah senang..Huhu Memandangkan bos sakan beraya tahun baru cina, maka tempiasnye terkena jugak la kat aku. Holidayzzzzzzzzzz! 1 week!! Dan disebabkan perayaan ini jugakla menyebabkan banyak tiket bus laku dijual..Akibatnye aku terpaksa pulang ke kampung halaman lewat 2 hari.. Haish!!

Tapi xpe..dalam masa 2 hari ini jugaklah aku menghabiskan masa bersama-sama rakan sekerja yang tidak menyambut perayaan ini..Hehe Hari pertama raya cina, diorang kenakan aku dengan mengatakan mau tgk wayang. Okey..fine. No hal! Tapi sampai je kat kaunter baru ku tau diorang mau tgk cite momok! Ces...jahat tol!

(Gambar kecik sebab tak suke cite neh!!!)
Ye! The Shock Labyrinth:House of Horrors in 3D.. Tajuk cite mcm seram tapi xde la seram mane pon.. Love story yang komplikated.. Memang tak berbaloi langsung tengok 3D!! Hanya annoying rabbit je yang menyesakkan gegendang telinga..Huhu

Okey2 mood kembali ceria pada hari kedua raya cina! tengok cite kartun yang comel:)


Yogi Bear! Yang ni memang berbaloi tgk 3D.. Sangat mencuit hati dan kiut!:) hehe:p So, the end:) Begitulah rentetan kisah sambutan tahun baru cina aku pada tahun ini..Haha


3 comments:

cikgu chopstick said...

macik, duk jb dah ea? smpi ati tak roger2! :(

zue yang baek said...

apis...jgnla begitu...aku kehilangan no fon kamu!!:(

cikgu chopstick said...

takpe2, lgipon, fon mmg rusak aritu :s btw, delete la blog lama aku tuh ok? ni yg baru http://cikguchopstick.blogspot.com ;)